I FADERN,SONEN OCH ANDERS FRIDÉNS NAMN

image125

Helgen har drällt på i all hast.
Lördagen den 24 mars ( alltså, helt enkelt, igår)
Så vaknade jag upp med inälvorna utanför kroppen, mådde som en jävla jew.
Surt sa mickel räv. Sm och jonny hämade upp mig in the golf, en bil som är omöjlig att vara ghetto i för övrigt.
Svängde förbi udo, som även han verkade vara i stor misär. Hämtade upp mina bärs och höll på att avlida av tanken att sedan surpla i sig dem. Först var vi på Lidl. LIDL är ett sjukt ställe där alla varor är super sizade ( även frukt o grönsaker). Vi hittade en natziöl "Brygg enligt den tyska renlighetslagen".

Eurostop i örebro och jag började tillfriskna och ölen kändes inte allt för långt borta.
Väl inne i Mariestad var det bara att följa den svarta hörden, så fann vi stället där in flames skulle lira.
Chippade in på metalbar, chippade tillbaks till vårt framtida hem ( zie golf) och drack några öl, sedan gick vi in där in flames skulle spela.

Det var helt sinnesjukt bra! det blir en helt annan grej när det är i en liten lokal med bara 1000-1300 pers, mer gemytlighet. Vi lökade sönder totalt och alla fina hits spelades. Pinnball map, trigger, cloud connected, only for the week, quiet place, my sweet shadow,system, egonomic, come clarity, take this life, leeches..osv. Listan kan göras lång! 2 jävligt fina timmar i mitt liv. Anders Fridén ( guden) öppnade upp konserten med:

"Tänkte inleda den här konserten lite ödmjukt och säga att den här kvällen kommer bli den bästa i erat liv"

Efter konserten var vi nå helt sjukt lök och trötta så vi dissade metalbaren och gick o la oss i kåtflåsbilen.
Vaknade upp att jag var anfådd ett antal ggr. Hörde även att sM och Jonny var det. Sedan gick det upp för oss att syrebristen var TOTAL in zie litle car of doom. Vi öppnade då fönstren. Luft of justice svepte då in en liten stund.
Klockan 6 på morgonen drog vi iaf hemmåt. Vi rev även ett statoil på vägen.

Sjukt nice!

kvällen innan de, och anledning till min misär, var udos kalajs. bjöds på jävligt god mat och trevlig sällskap!
Det härjades och spårades men till slut kom vi till slitage där det bjöds på lite öl och schyssta dansmoves.
Trevlig kväll, helt klart!
välkommen till världen Ragnar och 2pac

idag blir det projektarbete hos uddan. PIZ



Kommentarer
Postat av: erik

asså linnea en del av dina formuleringar är ju bara bäst! "luft of justice" hahaha vafan!

hare bäst "la cruz"!

Postat av: Malin

hahaha jag hörde om din hamburgekupp inne på donken ;)

2007-03-29 @ 16:17:23
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback