Funky Fresh

image124


Mediakommunikations revisningen idag gick galant. Scrubs funkade, det var fan på tiden att killen med glorian gick med på min sida.
Alla skulle behövt köpa ett par solbrillor, varför? för att jag var bländande
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh

Nu ska jag väll sätta igång med filosofi-arbetet. Jag vill seriös dö när jag tänker på det.
Våran filosofi lärare får en dessutom att känna sig som en jävla färsås utan någon vidare krydda.

Jag tvättade just lite sommarskor så man kan battla sönder teneriffas marker med lite fräsh tå odör. Det kändes så nice, så nice.

Dagens sånger
1. The coral-Dreaming if you
2. David Grey- Please forgive me
3. Erasure- A little respect
4. Young Mc-Bust A move
5. Colin Hay- Overkill
6.Foo fighters- Learn to fly
7. The Fray-How to save a life

Kommentarer
Postat av: Udo

hej lenny,tack för den fina white trashgrattängen!frågan är väl var bruceomslaget kom in i bilden?
bra grejer





förresten, DR JONES, JONES, CALLING DR JONES, DR JONES, DR JONES WAKE UP NOW (OÄK ÖP NA)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback