En kaka? på en torsdag?

image118


Middag med taccopizza hemma hos Meiton denna kväll!
Erik knådade även ihop en chokladkaka som inte smakade ett jävla piss!
Vi hyllade honom och frågade om vi kunde få ta med hem resterna. Det är faktiskt en jävla grej att styra ihop en kaka som varken är äcklig eller god. Helt enkelt..en tom kaka. Luft man blir tjock av.

Sen kollade vi på klassiker rullen Napolean Dynamite.
Sen vandrade jag,allan,lollo,kathy och julia till bysshållsplatsen.
Min busschaufför höll på o jiddra med en annan busschaufför samtidigt som det satt en sur tjej bakom mig och slog i sätet och zippade sin väska hela tiden. What's the deal med bussar?

Lollo har somsagt en tysk inneboende. Min fråga gällande det är: Vem är hon?

aja...PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback