Blingin' the blogg

image122

Efter allt svartvitt i bloggersen så bjuder jag till med lite extra blingat idag! enjoy

Denna dag, har som alla andra dagar, i denna vecka handlat om plugg.
Efter en trist dag i skolan satt jag och uddan och skrev på projektarbetet fram till en 19.30.
Vi blandade självklart arbete med lite youtube och YOUNG MC. Till våran förvåning skrev vi minst 2 sidor!
Efter det så kilade jag hem till kathy och lollo. Vi kollade på Top model och drack te. Tyra banks är väll ett jävla fakkap?

Imorgon var det tänkt att jag skulle hustla med min mediaprofil. Ska prata lite om scrubs, visa ett avsnitt och bju på ett "Vem i scrubs är du?" test. Men allt är emot mig-JÄMT och scrubs avsnittet vills inte bli bränt varken hos mig eller hos ante. Får se hur det slutar imorgon, vill ju blända alla med en schysst redovisning.

färs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback