Those were the best days of my life!

Mösspåtagningen-Dagen


Förfest till mösspåtagningsfesten på etage


Tisdagen-Kubb i läro


Onsdagen-Fotbolls match hos Moa,läro och sedan rådhusgården





Torsdag-Studentlunch och Löva vagn med klassen


image208image207image206

Fredag-STUDENTDAGEN!!



Lördag-Balen på Harrys




Helt underbara dagar, en helt underbar vecka. Finns inget ord som kan beskriva känslan,fyllan,orden, skriken, VÄRMEN. Tempen snittade väll på ca 50 grader. I bussen fram och tillbaka till kyrkan snittade den dock på 100 grader. Utspringet, vagn ner på stan, gången runt osv. Allt var så underbart ( även om jag avled i ett smärre fall av svält)
Inte så mycket fyllekort från etage,harrys,vagnen, osv. Kamera var icke en bra idé där inne, för min del!
Nu finns inte längre rösten vid liv. Man är lite som en stekt fisk som vilar på lyckliga minnen.

När man kanske trodde att det var över så hade man ju fel. Hultsfred imorgon! 3 gången gillt och det kommer bli smashing!

TACK ALLA SOM VAR MED PÅ STUDENTEN, FYFAEN VA KUL DET VAR!

pizzle mi gees

Kommentarer
Postat av: Uddan

fan va nice med lite okända bilder, du får ta och skicka ett gäng sen, typ från balen och så eftersom mina päron förnekade mig då.
imorn, då jäklarns menar jag.
med det tackar jag för mig. adjö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback