The Ultimate Gift

image224


Hej

Nu är det Onsdag ( Torsdag ). Jag har fixat saker. Tågbiljetterna är fixade, efter mycket om och men.
Denna kväll har jag spenderat hemma hos SM. Vi kollade på en film, " The ultimate gift", den var bra.
Jag snaskade i mig türkisk peber ( jag tänkte fortsätta säga türkisk peber istället för turkisk peppar, face it)

Annars då? Har vart ledig hela veckan medans alla andra har jobbat. Kul. Har känt mig pretty lonely, även fast jag varit mycket med min man, träffat katarina och Lollo en sväng och gjort vettiga saker, som att rensa ur garderoben,
Det var en ganska halvhjärtad rensning, men jag har iaf lyckats skrapa ihop två påsar med "ge-bort-kläder" och en påse "släng bara för fan".

Somsagt, pretty Lonely. Men, någon gång måste du bli själv, som säkert! så fint uttrycker det.
Sen tänker man:  " Men snart är det helg, då hinner jag träffa lite pals". Icke, då jobbar jag kväll både fredag och lördag.

När jag är halvdepp så brukar jag alltid kolla in lite In Flames videos från Hultsfred-06. Det var en av de bästa konserterna jag varit på och jag får en mycket trevlig känsla inom mig när jag ser dem.

Nu tackar jag för mig och mitt glädjespridande inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback