Morden i Midsommer

Extremt, super lyckad kväll hemma hos Lollo igår. Riktig, hederlig svensk midsommar middag på gång!
Ett trevlig gäng samlades upp, Lollo och Kathy hade gjort jättefin dukning, namnplacering och underbar mat. Jag hjälpte till på ett hörn med lite sallate och diverse små ting!

Det vart nubbe och det vart sånger, det vart öl och det vart vin!
I bakgrunden spelades det Evert Taube.
Efter kaffe och efterätt tog festen sin fortsatte gång inomhus ( även). Det dansades till BSB och Spice girls och ja..det dracks mer vin. Nytt folk tittade förbi, bla Simon, Pigge, Pigges vänner med de jättefula skorna, osv.
Och sen kom ju även min man! Klockan tickade iväg och till slutt poppades tjampanjen!
Dyng som aldrig förr, var tanken att vi skulle plocka blommor på åsbo klockan 4 på natten. Vi ångrade oss när det kom en skur och jag och Toste åkte hem med hans fuskbukett med snodda rabattblomster.

Det var en mycket fin kväll! Idag har jag o mannen ätit kycklingsallad och chillat framför tv'n.
Snart ska jag iväg och jobba på engan. Det känns inte kul alls, men det går säkert bra.

Vet att kathy tog en massa kort med sin kamera, så det kanske dyker upp midssommmer pics later on!

Shout out louds- Impossible
Shout out louds- South America



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback