You got me all wrong

Trött

Känner mig riktigt schleiten. Jag ska väll berätta lite om lördagens ståhej
Jag,malin och katarina startade up in here, up in here. Någr Bud,Miller och den käre vännen Reben så slank vi ner på etage och det vart en grym kväll!
Många av min syrras vänner var dock där men det är sånt man får stå ut med, gamlingarna!
Var somsagt faboulus flying circus party där. Jag hade en sjukt bra aura för av nån anledning så var jag helt raggelicius. Jag o galsen snackade om de där innan och har kommit fram till att när man är upptagen så utstrålar man någon slags självsäkerhet som killarna gillar för inte fan är dom lika på när man är singel.

Wierdos! Men sedan gifte jag mig med Oa en sväng och med bengan. Bengan tyckte att han skulle lyfta mig över övergångstället annars hade vi inte gift oss fo' shizzle. Efter det gick några stycken hem till Toste.
Det var mest drygt så jag o Toste åkte taxi hem med en riktigt pajas till taxichaufför.

Har ändå lyckats med bakisfria dagar. Det känns inte helt fel att slippa ligga o spy som en mjölkad get på en torr äng. Igår så var jag förmodligen det största fettot någonsin. Likt en fet ronald-mcdonald american låg jag&Toste i soffan och proppade i oss godheter. Candybars,chips,dipp,lärrbans.
Men det är de som är så härligt med dagen-efter. Man är öppen för alla fetto förslag och tycker lite halvsynd om sig själv. Även om det helt är på mitt samvete att jag druckit en massa bärs.
No force-No remorse

Idag har jag,udo och skronken hängt på stadsbibblo i ca 6 timmar. På 6 timmar har vi skrivit 2½sida till projektarbetet. 6 TIMMAR!!!! Vi hittade boken "1001 filmer man måste se innan man dör" och då vare kört.. Och det börjar fan dra ihop sig till inlämning. Vi har haft 20 veckor på oss men det har inte hänt mycket under den tiden.
Och nu är det enda jag kan tänka på judn. Judn.Judn.Judn-j-u-d-n.
Imorgon blir det att stiga upp vid elva tiden-svischa ner till bibblo och sitta där hela jävla dan och skriva om förnekelsen av förintelsen. SO MUCH FUN!


judelido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback