Prego?

Mariannes igår alltså ( saloon marres till o med)

Började med en mycket trevlig förferre hemma hos Lollo där gamla vänner återsågs. BLAND ANNAT: MURRE! vilken stjärna i boken. Efter ett antal glas vin begav det sig!

Det var jävligt roligt inne på marres. Bärsen flödade, familjen lirade ( jävla tok!)
Efter mycket dricka,snack och dans så var man inte sen med att hänga med på efterfest.
Jag och Udo käkade äpple medan vi vimsade runt på grand hotel. Sen begav sig jag,svarre,udo+
gäng till the efterfest på järnet(?). På efterfesten så chillade familjen och LLP bla. Vi andra satt mest i ett hörn och åt torra mackor medan vi fyllepratade. Klockan blev fan inte mindre medans vi satt där och snacka goja, så vi tog oss hemmåt. Somnade väll vid en halv 7 tiden- icke uppskattat!

Efterfesten skulle man ju ganska lätt kunnat banga på men vafan, that's life.
Idag var man fan den som hette bang på skola. Jag kände mig fortfarande halvberusad och lite som en ihopknycklad aliminium burk när jag vandrade mot bussen. Chillade sen hos bengan på studium och det visar sig att nästa vecka så kan vi vara klara med att ha läst upp Matte B kursen. FETT!

På mediakommunikationen så chillade vi ännu mer,sen så drog jag och jochen hemmåt med bussen.
Väl hemma så avled jag i min säng och sov ett antal timmar. Niceeeeeee
inte gjort nått vettigt alls idag förutom ätit chips och dipp. Mumma.

Aja, Hejtå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback