No inspiration

Alla ni som vill läsa något vettigt kan genast leta vidare på den stora webben i och för sig så skrivs det sällan något vettigt. Idag så var jag på väg att missa bussen men busschaffisen stannade i krönet så att jag hann med ändå. Riktigt schysst när Falun annars är full med busschaufför natziz som hailar en i ögat och skrattar rått när man ser bussen glida förbi nästippen. Han ska helt klart ha tack!
I skolan så kom syon förbi en sväng och förpestade vår morgon med att säga:
Om du ska  fortsätta plugga så förstörs ditt liv, du blir fattigast i världen, du känner dig sämst på allt hela tiden, du får ett nätt studielån på en halv mille och du blir ful&tjock. Ungefär. Fast samtidigt så var det
"Fast om du inte pluggar så bliru ju inget....men ha ett underbart liv dårå"

Upplyftande. Jag ville ställa mig på bordet och svepa 7000 kalla så att jag sedan skulle däckat och inte vaknat upp förns livets slut. Agneta kom sedan och lämnade tillbaka lite prov, smackade in ett Vg(högsta möjliga) och då var inte misären lika stor längre. Då ville jag istället ställa mig på bordet och dra en liten quick-step!

vi fick fizk till maten-alaskasej,västerbottenfisk,fiskpinne,flippersej,miniflippersej,dumsej,fisk. De är exakt samma fisk fast med olika form och namn som vi får varje vecka. Vi haaaar sett igenooom eraaan mattants lööööögn...varför inte då bara ha samma namn?

religionen var ett helvete. Maggan slaskade sig fram i klassrummet medan hon pratade om katedraler.
På engelskan började jag läsa en ny bok som jag just i detta läge glömde bort va den hette. Den var iallafall skriven på irländsk dialekt. Mycket WHA' och O' och DO'
FO' SHIZZLE
Ska släpa mig iväg till friskis och träna sen blir det att skjuta sig själv i huvet med ett machine gun eftersom det vankas filosofi prov på onsdag.



Bilder ifrån fredagen
1. jag o allan kör "criminal VS vakt"
2. Tre fakkaps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback