Magens lilla vän

Känner mig grymt nyttig med ett glas mango-proviva i hand och ett antal friskis pass i nacken under veckans gång. Shit, jag börjar shapa upp på riktigt nu! Gunde svan go fuck yourself coz' here i come!
Jag har i och för sig ingen som helst inblick hur tränad Gunde är nu för tiden. Men en gång i tiden var han en naturfärgad hulk i trikåer. Så likheten får duga för tillfället. Igår så satt jag och katarina och pluggade filosofi EXAKT hela kvällen. Gamla gråa greker som hälften av dem var sinnesjuka. Om jag hade en tidsmaskin skulle jag åka tillbaks till den tiden och döda Sokrates,platon och grabbarna INNAN dom hann förpesta allas liv. Eller så skulle jag bara säga: sluta tänk så mycket. Dom var ju dessutom lika smarta som en död lök.

På provet gick det ändå helt okey och hey! nu är ju hela jag en vandrande icebreaker på alla fester.
"Vet du att Berkley trodde att allt fanns i vårat medvetande? icke? skål då!"

Snart dags för Top model då jag ska kika på some bitches och en skogstokig Tyra! FEST!


Kommentarer
Postat av: Mallebralle

På fredag Blire fest, på lördag blire efterfest :D Sen så resten blir bara kul :D Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback