ge mig en bud!

Toste kom hem igår och det firades med ja..en soft kväll framför tv:n.

Innan så var jag sjukligt effektiv
- gick i skolan
- åkte hem till Toste
- åkte till lagret med peder,gordon och svante.
- åkte ner på stan och träffade Lollo
- gick till lilla europa och köpte med oss mackor
- åkte hem till katarina och käkade och chillade
- gick hem till mig och åt

Sen fick Toste dra ett strå till stacken så han kom hit!
Idag var vi också sjukt effektiva!
vi gjorde Ica maxi, systembolaget och burger king riktig osäkra.
Nu sitter jag dock här vilket inte är lika effektivt...men va? less is more som ebba brukar säga.


Sitter och läser martin kellermans blogg på myspace och noterar ett stycke om thailändska servitörer som är sjukt sega. Och det stämmer fan som handen i handsken.
Thailendarnas största motton är
1: chilla
2: lyft aldrig dina fötter från marken

Det är därför man gillar det. Även fast man sitter där med 7 bärs samtidigt på serveringen p.g.a missförstånd emellan sega thais så gör det inget. Dom kostar typ 10 danska öre och det är dessutom varmt. Värme är värt allt!

ikväll ska jag inte lyfta många fingrar. Däremot ska jag föra diverse flaskor öl till min mun och ner i min torra strupe.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback