Frankerhauser party

Hade lite vad man skulle kunna kalla "Busy day" igår!

Jag,jochen,erik och mallan pumpade ut i minibilen lyssnades på fet hiphop ( LATIN KINGS SÅKLART)
Dogge låter som en kvävd fågel när han brölar ut " Det är dig jag vill haaaaaaaaa" Så fint att man ryser..?
Vi åkte iallafall till bjurre ( bjursås skicenter för the not locals-HA)
Det var sjukt kallt men vi tänkte kika lite på flying circus.. Simon var bla med o åkte i tävlingen. Fast han vann inget. Inte ens en trött falukorv
bjurre sajmon in bjurre

Efter bjurre drog vi hem till mig och styrde lite saker och ting.
Åkte förbi railjamet vid curb och köpte lite tickets inför kvällens bravader.

Förjansson hos erkz

1. erkz goes travis blandat med folk
2. Me myself and erik
3.En miller-drickande Lenny och en eldoradovin-drickande Tammy

Efter den grymt trevliga förfesten slirade vi ner till kopparhatten.
Riktigt trevlig kväll måste jag säga. Efter kopparhatten hookade jag och erik med nån dude som bjöd oss på pommes. Vi tackade genom att sno hans cola och springa därifrån. Sen gjorde vi 7000 gimmie fives. Jag gick hem till Toste.

Ikväll blire back in the mud now baby!

Kommentarer
Postat av: mallebralle

citat från phalem:
?ne men du och jag är ganska lika för vi typ stöter bort alla och tror att vi är värsta coola. iofs är vi ju de också men dock. hahaha?
nästa citat
?sen går jag runt och hatar massa folk hela tiden! haha, jag har blivit jätte hatisk?
tätt följt av
?det är ganska skönt, eftersom de finns så mycket dumma mänskor?
å sist
?som är helt meninglösa att älska?
allt inom 1 minut.

Btw har min blogg slutat att fungera. dumt.

Postat av: mallebralle

citat från phalem:
?ne men du och jag är ganska lika för vi typ stöter bort alla och tror att vi är värsta coola. iofs är vi ju de också men dock. hahaha?
nästa citat
?sen går jag runt och hatar massa folk hela tiden! haha, jag har blivit jätte hatisk?
tätt följt av
?det är ganska skönt, eftersom de finns så mycket dumma mänskor?
å sist
?som är helt meninglösa att älska?
allt inom 1 minut.

Btw har min blogg slutat att fungera. dumt.

2007-02-27 @ 20:44:11
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback