So...you think you can dance?

Dagarna flyger på, hej å hå, Augusti månad. Dags att skörda! Kräftor, hö, vete och brö! fram med lien, byborna för här ska korken flyga, ända upp till solen. Och solen, den har ju faktiskt smygit sig fram de senaste två dagarna. Trippelitrappat på tårna, så att säga. Är ledig hela veckan och trivs något så förbannat med min tillvaro. Tjippa tjippen fram med krämen! Har glassat i solen och tjoat och tjimmat med mannen. Har blivit en del suntrips med honom på senaste. Fram med likadana träningsoveraller, engångsgrillen och jeepen. Vi har besökt ett spa i Tellberg. "GÖÖÖ SÅÅÅ FEEEIN ÖÖÖTSÄÄÄKT". Trerätters, tjampanj,behandlingar och bubbel i pool.

Allt i studentpresent. ooohh, ima spoild littlöh görl. Fram med palmbladen, slavar! Inga gröna vindruvor, tack!

Annars har det blivit lite all möjligt på senaste. Kryssade av en fet fylla i lördags. Juan fick trampa druvor hela natten så att det skulle räcka åt sällskapet. Vinglasen, praktiskt taget, flög ner i halsarna. Vi flög sedan ner till Hatten. Billigt i inträde, mindre billig fyllemat. Megameny med cola flavah' var en specialité.
Slurp,slirp,gröna milen till Lennys crib. Jobbade dan därpå, såg film med man, avled.

Har även besökt staden "ingenting". Uddans framtida bo. "Gefle". jag och Toste flanerade runt, shoppade lite, käkade lite, glassat lite, hustlade lite, frippade lite, sipprade lite. Vi åkte sedan ut till havet ( in med vuxenpoängen och samla dem i en låda) och åt en glass vid "Bönan". Bönan? kunde väll kommit på ett mer fresh namn, kan man tycka? Den brinnande bocken Bruse höll väll icke med på kommunmötet!

Simspons the movie på bio igår. Med grabbarna grus! Eva Brown satt dock två platser ifrån Uddan. Fan, tredje riket gick under Eva, Face it! Filmen var dock underhållande!

Idag träffade jag även Lolita (Lollo) för lite tv och kvällsfika. Herregud, nu rimmar läppen! Detta inlägg blev milslång, tacka mig senare när ni upptäcker att allt ni läst är skit. Eller? kanske pratade jag tvärtomspråket där?

En till sak, Engan har brunnit upp! Slut på trezz hombrezz, slut på klippkloppandet från träskorna, slut på svischandet från läderjackorna. Fram med sorgekläderna, ännu en dag. Branden verkar även anlagd. Jag anar Gunvalds beiga trench långan väg. Se upp! det luktar panbiff här

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag trodde det var du som hade bränt ned engan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback