Shopping? ja! Depression? Nej!

Dagarna flyter på i en grå jävla vardag. Piss Piss är vad allt är. Ibland finns det dock ljusglimtar i vardagen. På senaste tiden har det varit:

1. Min man
2. Mina vänner
3. Namnkalas åt Lovis
4. Faktiskt, att jobba.

Var på namnkalas i lördags. Lovis var söt och fick mycket presenter. Jag och Toste åkte sen hem. Vi chillade hela kvällen. I 1½ timme spelade vi Vem där!. Bill är ful.



I söndags arbetade jag. Det gick bra! På kvällen minns jag inte alls var jag gjorde. Kanske vältrade jag mig i mirsär eftersom min framtid är ett enda stort frågetecken om det inte fixas jobb. Är ju bara den där "lilla" jobb biten som står i vägen.



Igår så tänkte jag styra upp mitt liv lite. Skrev ihop en cv och drog iväg den till lite jobb. Sen åkte jag och mamma upp till stångstjärn för att gå en sväng. Jag har blivit gammal. Jag uppskattade tystnaden och skogsluften. Jag upprepar: jag har blivit gammal.

På kvällen åkte jag hem till Lollo. Hennes lillasyster Frida hade 11-års kalas. 11 år. Tänk om man skulle vara så ung. Nemas problemas! Sen kom Kathy. Det är underbart att jag, iaf, har två att dela misären med.



Idag hade jag en mycket bra dag. Även om allt jag egentligen skulle göra gick åt helvete!
Gick upp i godan tid för att möta malin 11.00 ( och jonny, men de som känner jonny vet att han aldrig passar tider).
Jonny var sen ( nämen...?) så jag och Mallan gick till vi 3 för en fikalika. Jonny kom till slut och blev snabbt förlåten då det visade sig att vi hade glömt hans födelsedag!! GOUUSH!!

pinigt

Sen åkte lökarna iväg till jobbet efter en trevlig fikastund. Jag drog min kos till Myrornas ( dyrt....lär jag säga) och sedan till Röda K. VILKET HIMMELRIKE!! Där träffade jag även meiton,kärran,moe osv.

Detta fann jag:



10 riksdaler fick jag bju för denna oldschool- polarn o pyret tisha!



New rave, is not new, it's old! Jag vet, men KOLLA FÄRGERNA! that's just hot.
Och 10 kr. cooomooon!



En blå..klänning sak. 10 kr



Röda shoes, 30 riks.

Så var det med röda K shoppingen. 57 kr!! (då jag prutade 3 kr!)

image249



H&M!



Sen träffade jag Lollo! vi åkte hem till henne. Kathy kom Hon var i misär. Vi åkte till ÖB! och sen till stabergs barockträdgärd. Det var kulturellt!




Jag,kathy, lollo och elias på väg till hultsfred. Mannen bakom kameran, Erik M.
Vi gör den s ka " Tyra bank" posen. Elias vet jag inte vad han gör.














Kommentarer
Postat av: Mattias Widlundh

vilka fynd lenny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback