schteeeeek

Nu är jag en människa igen! och fit for fight att bjuda er "bloggizar" på lite smaskiga news om Lennys liv.
Så vart ska man börja? vi kan ju kanske prata om kopparhatten i fredags. Det var förspel ( som förfest heter i Norge) hemma hos Lollo. Ett gäng glada ungdomar drack vin och öl och pratade om lifvets svåra gåtor. Målet för kvällen var kopparhatten, där Elias and the wizzkids lirade. Hela kvällen rullade på mycket fint och smakfullt. Det smakfulla rann ur när vi besökte donken för att sedan knalla hem till Lollo på efterspel.

Grejen med det där vet jag inte riktigt. En lyckad efterfest för en gång skull. Vi var ju där, men va gjorde vi egentligen?
Vi lyssnade på julmusik, drack jul te samtidigt som vi drack vin. Sedan gick vi ner till källaren och sjöng singstar.
Om inte figge hade stängt av tv'n, i ren protest, hade vi nog sjungit än idag.

Dagen efter mådde jag dock inte som en prins. Foten hade sagt sitt. Var extremt trött. På kvällen åkte jag och Lollo och hälsade på erkz på kvarnberget, där han befann sig på en grillfezz. Sedan tänkte vi att vi skulle ta hem min cykel.
Vi fick leta ett bra tag, eftersom jag inte riktigt hade 100 % koll på vart jag och Bengan hade ställt den.

Fett och åter fett inhandlades på Ica Maxi.

På söndagen jobbade jag en skvätt, hängde med Wille ( brorsans son) och sedan kom sM och hämtade mig in the ghetto car. Vi kikade på Oldboy.

Igår lyste solen, men inte med sin frånvaro! Det var schtek,kaffekorg och svallande vågor. Fikapappan Spunket, jag och Uddan drog oss mot R-beach. Där träffade vi resten av the jews. Bla Jerk som tappade sina bilnycklar i vattnet ( det var inte hans bil, förövrigt). Han lånade då ett par rosa googles och kikade lite på den djupa botten. Och. Han hittar dom. Den jeveln!! Efter denna förträffliga schtekar dag åkte vi hem igen.
Erkz kom och hämtade mig och vi begedde oss bort mot Lollo för en FANTASTISK grillad middag och en glassig ( höhöhö) efterätt. Kathy åkte hem för att sova. Jag,lollo och Erkz hyrde klassiker rullen " Nyckeln till Frihet". Mucho fezz! Sen åkte jag och erkz ( även kenny kom med där på kanten) och hälsade på en arbetande Malin i jätte fina skor på Ericsson!

SÅ. That's that. Nu har jag uppdaterat mitt liv lite för er. Öppnat upp, som man skulle kunna säga. Delat med mig. Shit..jag bara ger och ger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback