Just another summer...

Nu har alla börjat skolan ( som ska börja skolan.. vill säga). Jag har inte börjat skolan. För tillfället är det något jag hissar. Däremot, det är sjukt trist att jobba? Men det är sjukt kul att få pengar!
Sådär håller det på. Är så trött på slussbruden att jag vill spy på allt och alla. Vill ha ett nyskapande, fresh jobb. Varför har du inte ett sådant att ge mig Mr.Reinfeldt?

Inga medaljer for you boy! Igår så var inte många i nyktert tillstånd. Det var en fun night. Eller var det de? Vad har egentligen Carl Bildt för styrka på sina glasögon? Det är sånna frågor jag ställer mig.

Idag har jag varit totalt jävla värdelös. Mer än vanligt! Men jag har iallafall delat denna värdelösa dag med en mindre värdelös man! Vi har ätit snask och kollat på Dodgeball.

Hoppet är slut, snasket är slut, sommaren är slut, jag är slut. Om det är någon som fortfarande är positiv, ring mig, jag lovar att släcka din låga. Peace!

Kommentarer
Postat av: Mattias Widlundh

du är precis sådär skönt positiv som jag just nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback