Det är kallt, nästan höst nu.

image242

Här bjuder jag er på en bild på mina två kära vänner. Erik "spanking" Meiton och Allan. Fresh, killar!!

image243

Här bjuder jag på en till bild. Lenny "up yours" Palm och Erik " amen, lägg av nu va" Meiton.

Fan va snygga vi är!?

Så, vad har hänt på senaste? jo! come gather together mina vänner, så ska ni få höra!

Det enda riktigt vettiga att tala om, för er, är väll om onsdagens bravader.
Udo "partyfixaren" Åhlman bjöd in sina vänner till sitt hem. "Gredos" ekade mellan väggarna. Jag och Lollo körde oldschool med "White california". Man vill ju känna nostalgins sötma.

Sedan gjorde vi något som jag inte har gjort sedan urminnes tider ( sedan dessa bilder, se ovan, togs). Vi gick till Slitage. Ja, sen pågick det väll. Kvällen som helhet var mycket pleasant, förutom vissa psykologiska vridningar, som utspelade sig i en viss mans sinne. Vi ser ju att du finns där, men va gör du egentligen?

Sen dess har jag varit lite trött och ur spel, som man skulle säga. Gick upp tidigt dan därpå och gled iväg. Off to work. Fezz, eller? sådär. Men jag klarade mig ur det, levande, som ni ser.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback