shoplifters


Sitter här och knepar ihop en artikel som måste lämnas in imorgon på textkommunikationen. Det känns inge roligt alls. Skolan idag var väll sisodär. Det drygaste var iallafall på morgonen ( nu kommer dagens i-landsproblem) för jag trodde det skulle va kallt ute men på halva vägen till skolan simmar man i ens egen svett och vädret har helt plötsligt blivit tropiskt.

varför kan inte jag ha en egen informatör på morgonen som säger hur vädret kommer att förändras inom den närmaste kvarten. Dålig stil tycker jag.

Så fort det blir höst så finns det bara en sak att längta efter, okey 3:
Min födelsedag ( redan gjort klart pallan innan 18, det är bra)
Höstlovet= innebär resa,
Man kommer närmare vintern= SNOWBOARD OCH JULLOV!

dear shit
todelly awesome.



goodbye leaves, hello mountains!




Kommentarer
Postat av: Malin

Blir det nå bjurre i vinter?

Postat av: Malin

Möjligtvis sattsa på fjällen mer?

2006-09-12 @ 22:21:09
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback