höst i london

höst i londonlondon timehösthyde park

Hösten i London för ca 1 år sedan. Sitter och lyssnar på Coldplay och tänker på den underbara staden. Den ska defenitivt besökas mer än bara 2 ggr. Men denna höst blir det att leva ut sina kultur/bärs/shopping lustar i Köpenhamn vilket inte kommer bli fel alls.

Sa upp mig från jobbet igår. Kändes otroligt skönt men också ledsamt. Kommer sakna lite worker-pals och mina coacher Jonas&Rickard. Men jag är välkommen tillbaka när jag vill.
( kommer sakna alla choco cream och arnes dessutom)

Jobbade alltså sista dagen igår. Toste kom och hämtade mig och sen vart de  lite Being bingo ( Vem är den mannen? är det man frågar sig)  Inte det bästa men om det bara går 7000 olika CSI program på resten av kanalerna så lär man. Skolan idag var slapp, fint höstväder. Det börjar bli riktigt kyligt ute.

Tre bevis på att det börjar bli vinter
  1. Man är röd om näsan och kinderna när man kommer hem från buss eller cykel.
  2. Det kommer luftrök ifrån ens mun när man är utomhus
  3. Man håller på att avlida i sin höstjacka
Käkade iallafall på American Take away sen med boysen. EL TACO ( ovanligt)

TOPMODEL/WEEDS NIGHT! WEHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback