Fredag den 13

Igår fick min systeryster barn, en liten flicka! Känns underbart . Var och hälsade på henne idag och bäbisen var grymt söt.
Så nu är jag både Moster och Faster= FETT!

Pappa o Mamma missar allt eftersom dom är på Per Gessles jävla spa, haha.

Igår vart det iallafall Sibyllakäk ( supercheese, låter riktigt fett) godis, cola och filmen "Crash" som var helt okey. MysPys. Ska åka och jobba lite senare och det känns helt ok. Men när jag tänker på att jag ska jobba hela helgen blir jag grymt deprimerad. Speciellt den här helgen när det vankas massa roligheter=
Man vill ju träffa syrrans bebis mer, Singstarkväll med bärs, osv. Det är ingen hit och vara bakis på jobbet. Det  är nått som är säkert. Men man får tänka på cashen( 1840 kr för att vara exakt) Blir somsagt singstar ikväll hemma hos Lollo, kan bli riktigt skoj om jag inte är så trötter.



20 dagar kvar till Köpenhamn
15 dagar kvar till födelsedag

Catch you up on the flipside

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis :D Hur känns det att vara moster nu då?

Postat av: Linnea

Det känns grymt bra =)

2006-10-15 @ 00:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback