Lost in Hollywood

Sitter här och lyssnar på SOAD, gamla hultan minnen väcks fort och suget efter hf-2006 växer allt mer, men 17 dagar går grymt snabbt.

Ungefär lika snabbt som förra veckan, med kristi himmel och allt var de var! Började att fira lovet med en utgång på pallan, onsdagkväll. 2 för 1 i baren är alldelles för livsfarligt för min del har jag börjat inse.
Men på något sätt så fann jag mig själv ligga i min säng dagen därpå, ganska död men nöjd.
Resten av helgen har jobbat och träffat lite goda vänner! bla toste,sajmon,anteboy,kathy,mejt.

Idag var det skolan som gällde och jobb, imorgon likaså.
Min vardag är inte den mest varierande för tillfället, blir snart ändring på det.

Ändringen börjar redan på Torsdag, då det kära falukalaset börjar. Falukalaset är absolut inte min grej på något sätt, bär bara olycka och skit med sig. Men man känner öl vibbarna i luften och det tar man ju gärna tillfället i akt på, en grillkväll och kanske lite krogen så ska nog alla lustar få spela ut.

VI SYNS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback