Kathy time

Hey there, ho there!

Känner mig som undulaten i Dum och dummare idag. Död och ihoptejpad, javisst.
Blivit snor förkyld och trött överallt. fan va jag klagar i den här bloggen? underbart.
Rolig helg annars med underbart sommar väder, lottice tog körkort i fredags! jag o brudarna ( kathy och Lollo o lottice då) cruisade runt i staden och vi åkte till Max i Borlänge och fetade oss i några timmar. Det vart även ett möte med rådjur och tre varv runt åhlens rondellen= ett pinsamt måste. Sen åkte vi hem till Lollo och glassade i hennes nya källarCrib.

Igår så åkte jag hem till skronfan, redo för att plugga ( på en lördag, japp)
Udo var seg men kom till slut traskandes i sommarsolen. Sen chillade vi, låste in oss i skronkens kök och lagade mat ( så att inte Tobbe och Ante skulle ta all mat) sedan så satte vi igång och seg pluggade. Gjorde fina figurer av Fräscha våtservetter, bland annat en prinsessa och lite Hood-ringar. Jocke kom senare och skronken sjöng en sång. Innan det kollade vi på Kjell Höglund på TV, VEM ÄR HAN? vilken galning.

När vi var klara gick vi till preem, jag iförd skronkens byxor. Vi inhandlade bla cornettos.
Sen gick vi hem till skronk igen, passerade fake-Petter, och kollade på American History X.

Idag så glassade jag i sommarsolen tillsammans med Toste. Sen åkte jag hem till Kathy och vi käkade ananas och glass, sen skulle vi sätta igång och plugga. Alldelles för mycket plugg denna helg. Fast vi pluggade inte särskilt mycket.

Imorgon är det iallafall den muntliga presentationen och Prov. Sen på tisdag har vi nationella. Jag kommer sitta o snurvla i aulan och alla kommer hata mig. Jag kommer känna mig skyldig och vill inte störa folk, jag kommer börja med små tysta snurvlingar som jag snurvlar på hela tiden. Jag kommer tänka: " men det är ju bättre om jag gör en stor snurvling så att jag slipper snurvla på ett tag"
Sen direkt efter den stora snurvlingen kommer det komma en tyst snurvling igen.
Man vet själv att man hatar folk som gör sådär, jävla skit.

Men nu var det slut på dagens klageri, HÄPPÅRE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback