Det är fult väder

Nu var det ett bra tag sen sist, har haft fullt upp! jag har nämligen blivit en ARBETARE. Ja det är sanning.
Jag är numer kommunikatör på resultat ( i Hofors ). Jag trivs faktiskt, det är helt okej och bra lön.
Var på utbildning i Tisdags, Peder var också där vilket var kul! sen jobbade jag för första gången i Tosdags.
Fick skjuss hem av nå arbetande falubor. Alla är trevliga där, det är iallafall braaaaaaaaaa!

Igår
så hade jag nationella proven i Matte jävla B. Jag kan inte ens låtsas som om jag fick G, för det finns inte en chans på miljonen. Synd att just jag är helt ointresserad av matte på alla plan så att de jämt går dåligt.
Men jag har väll andra bra kvalitér, får jag hoppas på. Sen träffade jag iallafall Toste och vi chillade ganska grovt, simon ringde och sa att Green day's dvd gick på tvåan, jag fick bara smygkika ibland annars blev Toste surig. Men vafan, Green day är ju mina barndomsidoler! Sådana måste man supporta for life.

idag blir det nog SCHLAGER för hela peningen, med kathy o mattias o lite sånt mysigt folk. Sen på söndag är det hard work,work som gäller igen. 8 timmar, kul.

( längtar tillbaka till Danmark med sp1c, fyfan vilken tid




Kommentarer
Postat av: Malin

Har du pratat nå mer med Max då? ;)

2006-05-29 @ 13:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback