snoweli snoweli snow

Det går vilda rykten om att det kommer snö på måndag, YEAH BABY YEAH!
Det funkar liksom inte med en jul utan snö, speciellt inte när man bor i Sveriges Sverigaste landskap.
Klockan 12.55 började jag idag vilket känns helt jävla wonderfull, drog en runda på sibylla tillsammans med Toste.

Jag är trött på skolan men nu är det bara 9 riktiga skoldagar kvar ( den 22 är det typ julefika för hela slanten)
Det känns uppfriskande, men sen tänker man på alla arbeten som ska vara inlämnade och då vill jag bara att någon dödar mig fort. Blir det sälen på sportlovet månnetro? jag är absolut inte den som heter bang!

Mycket snack om chrille uppe i rymden. Han chillar väll, eller? Kastar lite freesbee, lyssnar lite på ABBA, svävar lite i världsrymden och sen helt plötsligt börjas de snackas om årets svensk. Vad var de han hade gjort nu igen? Jag gillar honom mest för att han är grunden till världens bästa tv-serie-"Percy tårar"
Tack chrille för att det tog 14 år för dig att komma upp i rymden, tack!

jymdplan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback