Rimstuga

Igår var dagen med stort D. Sista julavslutningen. Det kändes lite tungt att det var den sista men det känns helt rätt med lov. Sedan gick jag i lugn och ro på stan och kikade när Bengan(Axl) och Allan haffade mig.
Bengan hade serius problems med att köpa julisar till sin flickvän så jag fick lov att hjälpa till eller snarare ta över. Det var förmodligen Bengans jobbigaste dag i livet, han var ett nervöst vrak. Men det slutade bra även om det tog sitt lilla tag.

På kvällen kom Kathy och Lollo hit. Vi drack lite glögg och hade rimstuga. JÄVLAR, vilka Rajmörs vi är. helt sjukt. Jag snackar poetry slam nästa!

Gawlsen åkte hem och jag satte mig för att kolla klart på OC-säsong 3. En sak jag inte riktigt förstår är hur säsong 4 är uppbygt utan Merissa. Jag menar, det kunde kanske vara ett till avsnitt i säsong 3 där det var begravning och tårar o hej o hå men ändå att dom skulle börja på nå nytt i livet. Sen kunde OC fått ta slut med flaggan i topp...får väll tanka lite säsong 4 avsnitt o kika va som sker.

Jag ska snart ner på stan med Lollo och kanske köpa nån kompleterings julis, fika och beställa ansiktsbehandligen. Mh-mh-mh
LENNYpenny peace
PEACE UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback