Paper thin walls

Nu har dörren till jullovet öppnats på glänt: Imorgon är det sista dagen sen är det FREEDOM..i två ½ veckor. Men oj så värt det kommer bli.
Toste kommer vara ledig lika länge som mig och det är hur bra som hellst.
Det vankas juldag och nyår. Och för en gång skull så finns det underbart bra planer för båda dagarna.
WEHO, livet lekerrr. Som Lothar skulle ha sagt det.

Känner mig helt slutkörd så ikväll blir jag bjuden på bio av Lollo= ägare av en hel del biocheckar som går ut i januari. Blir till att se Eragon, hört att den ska vara överraskande bra.
Förut stod även utgång på schemat ( halva klassen ska ha lite klassfest och sen utgång) men det känns som om jag måste vara mrs.snål och dumpa den kvällen, behöver pengarna.

Imorgon blir det somsagt avslutning i aulan och sen julfika/presentinslagning med Lollo,kathy o lottice.
Some CEEEEEEEEEELLLLLLLLEEEEEEEBRATIONS time.

På fredag kommer min man hem. My biatch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback