Listan

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

ojoj, krogrundor, resor till land jag inte vart, spytt på pallans balkong, försökt sno en LIDL affisch.
Dog någon i din närhet?
Ett antal sims gubbar

Vilka länder besökte du?
Thailand,cypern och deeenmark.

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
Den 17 nov. Får då blev jag och min man blev tillsammans igen och den 21 augusti för då drog vi brudar till Cyprusss.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Bitch-Dave Mccullan, Sexy back-juuustin, zlatan-låten (tyvärr), hela come clarity skivan med In flames, Sidewalks-Story of the year.
osv osv osv osv.

Blev du kär under 2006?
Oh ja Oh ja

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag söp satan här hemma med goda vänner och utgång på flamman.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Om det hade varit utan jobb och slit

Hur höll du dig från att bli galen?
All you need is love som ett par kloka killar sa en gång i tin.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
APAN


Den snodde jag. Moha.

Nyår vart förändrat till det sämre. Vi har bara kunnat fixat en bil. Men eftersom vi har STOR brist på att göra något i Falun så blir det åka av ändå.

Igår var jag på kupolen med kathy och sen var jag i Tostes nya lägenhet. Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback