julklappis

julklappis

Hur mytche folk som helst på staden, en aning stressande för julklappsköp så det vart inte mycket sånt.
Hann med en klapp till lilla Wille iallafall. Nyss beställda jag dock ett antal julisar från Ginza, så snart är jag nästan klar. Bara Lovis,morsan,morfar to go.

Har kikat klart på hela OC-säsongen nu också. Börjat tanka hem den 2 säsongen och har nu sett 3 avsnitt av den. Fan, jag är en riktig jävla junkie. En aning irriterad på Merissa bara, hatar den karaktären.

Och så vill jag fråga alla: varför är det så extremt kassa filmer som visas på tv at sundays nu förtiden?
Vi snackar Bad boys 2 och rush hour 2. Tragik i stor dos som levereras av våra stora komersiella tv-kanaler.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback