Julen är över

Nu sitter jag här och ska snart säga adjö till Brorsan+familj. Sen lämnar även Morfar oss och allt blir som vanligt.

Julafton var en bra julafton. Pappa spelade en öststats-tomte för förvånade Ville. Vi åt julemat ( som förövrigt är sjukt överskattat) Syrran+familj kom hit och det vart juleklappsöppning. Jag är heel nöjd med mina.
Toste kom sedan och hela släkten satt och mös och käkade kola.

Mina julisar + katt

jag och Toste
Jag och Toste

På juldagen åkte jag och Toste till Lager 157 och det fanns sjukt mycket kläder.
Shoppade ett par Tempel of denim jeans och ett cheap monday linne. Till sjukt humana priser.
Sedan åkte vi hem till Syrran på juldagsmiddag med allas släkter o hej å hå.

På kvällen var det dags för utgång. Det började med att jag dök upp hemma hos simon. Därifrån styrde jag,mallan o simon vår kos mot nå party i täkten. Satt där en stund och svepte några kalla. Sedan drog vi med oss jonny och några till hem till Erkz där det vart ett till antal kalla. Jag glömde mina nycklar och vi begav oss upp mot regementet och the party of the year. Det tog dock ett jävla tag för Simon att ta sig någonstanns p.g.a för många kalla. Men till slut hittade vi en lång kö där vi fann Erik Meiton bla.
Vi smekte framåt i kön, sa våra namn som stod på listan och gled sedan in.
Riktigt roligt var det iallafall och mycket folk. Vid 3-4 tiden så sprang jag ner till statoil där Toste & gänget hämtade mig.

Vaknade upp på annandagen och kände mig tootalt waisted fortfarande. Vi låg o slappa ända till 5-tiden då jag masade mig upp och gjorde mig redo för den årliga middagen hemma hos Lucy.
Väl där var det väldigt go mat och sedan kollade vi (kidsen) på Donnie Darko.
Fick skjuss hem av viktor och Lucy och sedan kom min man och hälsade på ett tag.

Idag åker somsagt släktjäv hem. Kommer sakna sötnöten Ville och dom andra också såklart.

Fan..lär ringa erkz o höra om mina nycklar. Ja, jag gört.

GOD MELLANDAGSREA


Kommentarer
Postat av: Lenny

ÖJ, nyårsligan ( japp) om ni läser detta så är bilarna firrade!Vi fick låna en av våra och sen har erkz förmodligen sin 740. Det blir ett nyår på väddö mina vänner!

2006-12-27 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback