Jag vill ha Fredag ikväll

hey there. Måste erkänna att Ryan inte är så dålig, han bir helt klart bättre i säsong 2. Och Mischa blir bättre, men gillar fortfarande inte Merissa riktigt.
Varför skriver jag det här? Notes to myself: sluta skriv onödiga saker om O.C

Ikväll blir det somsagt Dr. Alban eller Johnny cash kväll på kopparhatten. Börjar dock få second thoughts eftersom alla är så tråkiga och inte vill gå ut. Eller?
Ska iallafall på friskis först och främst, sen hem till Lollo och äta mat.

Toste kom hem igår kväll. Idag när han skulle skjussa mig till plugget strejkade fårrden. Jag som älskade den, nu är den mer som den där släktingen man har lite svårt för.

fasaner på stan

jag kanske ska dissa att gå ut på krogen och gå ut och stödja alla barn/ yngre ungdomar genom att vara
fasan på stan. Skulle ju va nått de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback