Fredags nöt

Jag gillar fredagar, dom blir ofta väldigt lyckade+ att jag slutar 11.00. Toste kom och hämtade mig i skolan sen föjde jag med honom när han käkade, sen köpte jag delikatess hjortron sylt åt morfar i juleklapp, åkte hem hit och mös sen åkte han iväg till bloody norrland igen.

Hann kika på ett OC-avsnitt ( av 3 säsongen nu..ja, jag är fan ett freakout) innan Mallan kom och hämtade mig i tajnywajny bilen. Vi lyssnade på fet musik hem till malin och väl där fick jag läsa "Boken". Malin i ett enda stort nötskal och det var underhållande läsning som innåt. Malin lagade mat och sen, hör och häpna, åt vi upp den.

Vi var väldigt spända på att få se Jonnys tjej från Norrköping. Till slut kom dom två liven och hon var en grymt trevlig tjej. Sen kom även Mr.meiton och det var en hel del snackelisnack. Turturduvorna drog hem medans vi andra styrde vår kos mot erkz fest. När vi kom fram så visade det sig att dom fortfarande var och spelade (garage-rock finalen) så då gick vi hem till meiton. Där käkade vi nötmix och drack sprite och pratade om ungdomens glada dagar och va som sker den 25. Tröttheten slog oss så när erkz och dom var på väg hem orkade vi iallafall inte gå dit. Mallan skjussade hem mig och jag fick för en gångs skull sova ut ordentligt.

Vaknar av att Pappa är lyrisk över vår nya bil, det var dock en jevligt snygg  bil så jag förstår honom.
En svart saab 93-kombi. Men trots det så ska jag mysa ner mig i datastolen och kolla på lite OC nu.

So long suckers!

Imogen Heap-Hide and seek

Up in here: Kom nyss hem från Lollo.Jag o kathy och lollo kollade på Grizzly man. Och det var en sjukt bra film, verkligen en frågeställare. Sen vart de some te-stund. Kathy ( the partypooper) drog hem. Jag och Lollo kollade på hipphipp och vi kom på att Sten "Taxi "( se. Hundra höjdare-sveriges skönaste männsikor, ett herrans liv) är den tjocka mannen som blir ett popcorn. UNDERBART!
Hipphipp är det absolut roligaste som finns!

Nu ska jag zova, hoj

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lycakdes knopa ihop ett inlägg där jag berättade om min fredag :)

2006-12-18 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback