döden är nära

Jag är sjukligt trött. Det känns helt enkelt som om jag är död. Varmt blir kallt och kallt blir varmt. Yrsel på hög nivå och lock på ena örat. Döden närmar sig sakta, vem vill vara död på julafton? inte jag iallafall. Jag får dricka lite vitaminer eller något. På stan var de julrush utan dess like.. Då blir man grinchen för en stund, sen kommer man hem till en pyntad julgran och då blir man som ett glatt jesubarn. Jävlar, mina liknelser är above all odds.

Snart kommer min broder, wille och Linn hit. Wille kommer säkert vara högljudd. Jag är för gammal för sånt här, jag vill bara krypa ner med min man i sängen och kolla på film. Vilket jag kommer göra om några timmar. koolt

Min katt är störd och ligger som en jävla pedofil och fläker sig i soffan. ojojoj, det är inte lätt alla gånger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback