chokladpudding

 YEAH sitter och äter chokladpudding till frulle klockan halv 3 på en fredag. Precis som det ska vara!
Men jag vaknade faktiskt inte nu utan det var ett bra tag sen.

i förrgår var jag hemma hos Lollo och glodde på film och mölade in chips och dipp.

Igår så lirade jag sims2djurliv och sen kom Toste och vi kollade på Matador och mölade i oss chokladpudding och glass.

Kan mina vardagar bli bättre för tillfället? det tvekar jag starkt på. Jullovet är till för fetma och därav den enkla anledningen till Sportlovet som kommer ca 2 månader senare. För då ska jullovs-fetman försvinna.

så är bestämt ladys and gentlemens.

Idag däremot kommer ett jävligt drygt brev på posten från sug banken SWEDBANK ( jag har nordea)
När man har fyllt 18 får man ju hem en check på 1050 och sen ska man skriva kontonummret där studiebidraget i fortsättningen ska komma in på. Jag fick den checken, gick in till swedbank, lämnade in den, gick därifrån. Men nu 1 månad senare får jag en till, likadan. Jag orkar inte med detta, nu måste jag pallra ner mig på stan bara för att dom har gjort fel. piss swedbank.

Näe, man blir ju förbannad va.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback