You know somethin', Utivich? I think this might just be my masterpiece.



Såg inglourious basterds igår på bio. En aningens efter men jag får försvara mig med att i Lom finns det fan ingen bio. Bara bygda-kino med en film per månad. Vi såg senaste Harry Potter filmen där. Dumbledore heter "professor humlesnurr" på norsk översättning. Jag och Julia har aldrig haft så kul som med namnen på harry potter figurer-översatta till norska. "Tjena Gulla, ska du med rumpledunk match med professor slur imorgon? det är uppe vid galtvort"

skit samma

Det var en asbra film! gillade speciellt scenen när Shosanna dödas när hon har röd klänning på sig. Snyggt värre! synd på en bra kvinnä dock...



Kommit på eeeeeen ganska dum sak. Planet landar natten till lördagen den 24 okt från Hellas. Ska göra högskoleprovet den 24! Kommer hinna sova 10 min-en kvart för fan! får ju verkligen hoppas att nån snäll själ hämtar upp oss från arlanda iallafall. Någon?frivillig?

Kommentarer
Postat av: gulla

vadå skitsamma? inget jävla skitsamma om såna seriösa saker, akta dig noga viltersen så jag inte säger till professor slurp eller kanske tillochmed sirius svart! uppfattat? / din tillgivna humlesnurr (som numera läser alla böckerna igen, på engelska! man tar väl seden dit man kommer, right gulla?)

2009-10-04 @ 01:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback