Livet på en torsdag

Haha.

Grekland var asbra osv. Bara att det typ fanns möjlighet att kunna se solen och bada i något annat än iskyla var som en blessing from above. Dessutom blir man sådär skönt nöjd med livet, typ "fan va olivblad är söta" och "jävlar va kretiskt vin är asäckligt men jag gillart ändå". OCH det skönaste uttrycket på semester är just "äh, man är ju på semester" och så kan man äta 5 glassar på en dag eller vad det nu kan handla om.

Levde iallafall pensionärs liv och käkade 3-rätters middag och typ..sov. TUMMEN UPP FÖR KRITI!

Gjorde sen högskoleprovet och det kändes som en rätt värdelös grej. Satt mest och funderade på människorna som jobbade där som "vakter". Dom var typ retards allihopa. Undrar om dom har gjort högskoleprovet själva. En satt och löste korsord i allérs såg jag. Killing time osv.

Och så igår då! då fyllde jag år. 21 år. Firade med familjen och sen hängde jag på pitchers med bitterligan och lite så. Var en snubbe som blev utkastad. Han var typ 40 och såg massmördar-aktig ut. Jobbigt att bli en sån. Såg ut som han hade pillat en massa med ljusstaken. onödigt. Men annars var det trevligt

Nu ska jag snart till lagret med erik,william och Mattias för det är tydligen någon slags supersale med jeans för typ 1 kr. Kommer vara klädkaos där inne. Kommer bevittna ett krig och kanske hitta något plagg som 45000 andra vart och raffsat på.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fin apa/loffe

2009-10-29 @ 23:05:13
Postat av: Anne-Lie

Hej Linnea!

Hittade en jättefin vinterbild här i din blogg som jag undrar om jag får använda mig av på min blogg. ska göra ett litet hopklipp....



Mvh!

Anne-Lie

2009-11-09 @ 21:05:54
Postat av: Anne-Lie

Glömde !!

Postat av: Linnea

självklart! vilken bild var det?

2009-11-10 @ 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback