ska du?

jag ska åka på transibiriska järnvägen den 17 april men drar till Ryssland den 10 april. YES!


nu kollar jag på repris av antikrundan och ska snart iväg på middag med jobbet. Ska man skratta eller gråta?

hände en sak i duschen..skvampade ut en skvätt schampoo, nynnandes så moffade jag i det i mitt hår. Men vad händer sen? visslandes så ska jag ha i lite balsam också. Plötsligt upptäcker jag vad som skett. Jag har klickat ut en klick schampoo i min hand, IGEN! jag som redan använt schampoo? vad gör man i det läget? jo, man sköljer bort det. En hel summa schampoo? åt helvete? det där kunde betyda 1 million dollar för ett stackars barn i Afrika. Känner mig vidrig.

hejdå

Kommentarer
Postat av: hanne

linnea! tranisibiriska! vilken drom!! jag ska fan aka en vacker dag jag med. nar kommer du hem igen fran turen? da vill jag hora allt =) ha en mycket trevlig resa!! + halsa ryssland

2009-03-25 @ 01:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback