sjuk som ett svin

har blivit förlamad i näsan och den bara rinner och snörvlar och täppar till mitt liv. En härlig feber på över 38 grader har också smugit sig in och bosatt sig i mitt system och nu är det alltså dags att packa inför en flytt på 3 månader. Man kan ju inte annat än att fira? Slänger förstrött ner diverse ting i väskorna och hoppas på att det blir bra.  Ja, imorgon flyttar jag till Oslo.

Åker bil till "storbyn" med mina päron och deras homies. Katarina och Lollo dyker inte upp förns på söndagen så jag får spendera min första kväll helt ensam. Sjuk och bedrövlig som jag är så kanske det är lika bra. Ska iallafall bli soft att sitta i en bil och snörvla istället för på en buss med "skojfriska" ungdomar som är sådär härligt partysugna på livet. Känns lite jobbigt att börja söka jobb och typ en värdighet nu bara, men jag håller tummarna.

Nu ska jag tänka efter vad jag egentligen behöver ta med mig. Piz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback