fuck off nu kør vi!

Sitter på mitt arbete. Som værsta bloggmyran bloggar jag framåt.


Helgen var en fantastisk helg. Oslo valde att bli den snøigaste byn i værlden ( ska snart lista några otroligt dåliga saker med Oslo) och det bjøds på  en underhållande inflyttfningest och en barunda. Johan valde också att gå tillbaka till lågstadie nivå och MULA (ordet!) mig och Lollo. Oslo framkallar det allra bæsta hos folk.

Dåliga saker med Oslo ær:

  • Det går ingen nattrafik. Det ær en huvudstad, går en buss varannan timma typ. Man får betala 50 kr extra.
  • Dom plogar ju før fan inte gatorna
  • Det ær en huvustad men den behandlas som en liten førort
  • Det går inte o betala med sitt visakort på vissa mataffærer, vinmonopolet och narvesen ( norges svar på pressbyrån)
  • Dom ær sjukt hurtiga
  • DYRT!

Dær slæppte jag den bomben.

Nu sitter jag iallafall på mitt jobb at boksentralen. Skuklle absolut kunna ægna mig åt nå bættre, men vafan gør man.

Imorgon kommer Allanbrallan och siktet ær instællt på kleerup at Blå och sen en dansant helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback