Back to Sloschlo, Back to work

Är tillbaka och stadgad i Oslo. Helgen i Falun var fetare än alla falukorvar tillsammans,  Sverige är ett land jag uppskattar oerhört. Mer Sverige åt folket. Kanske hela världen bara borde bli ett enda stort Sverige? utopi någon? Men det vore ju jätteskönt.  Semester på östkusten. Sthlm tänker du? Kina tänker jag.
Västkusten, bad och sol? Jaha, du tänker på usa, ja jo. Ner "lite" i landet, ja...det blir väll Afrika i år igen. Sverige är ju ändå vackert på sommaren.

Jag borde få bestämma mer. Ska ta upp detta med Freddan.

Nej, putta skämtet åt sidan och hör upp! Oslo är riktigt jävla slaskigt just nu. Bokstavligt talat. Man slirar runt och kommer snart bli mördad av en istapp som hänger dinglandes från var hus&hem. Livsfara!

Annars är det bara jobb och släp. Den planerade resan på transibiriska järnvägen ligger i riskzonen. Det måste lösas på något sätt, det ordnar sig alltid. Hoppas jag.

Helg..?



Kommentarer
Postat av: moa

bra remix!!

bra tjej! synd att jag missade na i helgen :(

pusspuss!

Postat av: Kerstin

otrolgt bra idé! starta ett parti för din sak och jag lovar att ge dig min röst!

2009-03-01 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback