Ut på tur, runt på fläng, ner i säng

Som vanligt är jag en tvättäkta workaholic, blandad med smygalkohlistsyndrom. Lom syndrom.

Här om dagen serverade jag Israels ambassadör. Vi hade planer på att råka tappa palestinasjalar på bordet, råka sticka kniven i magen, råka kasta saltkaret i ögat. vi hade helt enkelt "planer". Alla planer gick i stöpet, trots att Lollo knäppte upp en extra knapp i skjortan framför livvakterna.

Innan den är "ambassadör" historien tog rum så var jag, D-rob och Katarina ute på tur. Vårat val av "kul" blev freesbee golf i Gålå. Men icke ens det klarade vi av, för vi fann aldrig Gålå. Istället åkte vi i 230 km/h i världens minsta bil. Älgarna bara svischade förbi där utanför och jag nästan försvann. Snabbare än ljuset!



och mina vänner, jag har funnit mitt livs vin. MITT LIVS VIN
( Nej, det är varken Blancen eller greddan) Jag återkommer med fullt namn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback