Kommit till insikt

Under mina månader här i de norska landskapet så har jag kommit till insikt med otroligt många saker.
2 utav dem är:
jag hatar spanjorer. Ursäkta alla flamingos där ute, men vafan skjer?
Här på fossheim har vi många grupper med spanjorer som kommer och äter lunch buffét. Dem kan ju fan icke bete sig!!
Det är bara sno,sno,sno. Blommor försvinner, skedar försvinner, hoppet försvinner. Det staplas tallrikar och det grisas som om mat aldrig funnits i deras liv förr. Och det värsta utav allt är att dem ska prata med en, PÅ SPANSKA! jag talar inte ert språk!!

Det andra är att jag, utan medvedenhet, har börjat tala det norska språket. Tillsammans med norrmän,svenskar,falubor. Alla. Utan att ens tycka det är en gnutta konstigt. Förutom när jag kommer på mig själv med att stamma fram de svenska språket. Skärp dig fö-fan!


Kommentarer
Postat av: J-dawg

haha spaggarna!



snosnosno...som om vi inte visste :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback