Arbetsmyran kallar till möte!

Fyttihelvete ( för övrigt, världens bästa uttryck!), nu har jag arbetat många, långa dagar. Jag börjar bli trött och sliten, en härlig första vakt imorgon ( upp halv 7 på morgonen) senare så är jag fri i 2 hela dagar! WOHO! nothing to do in Lom, dock.
Veckan har rullat på..har haft cirkus 2 tema-fester hitills. I tisdags hade vi "hejdå-jorrit" fest. Och i torsdags hade vi Micheal jacksson fest. Mest en mantel för att kunna svepa vin. Obarmhärtigt. Oerhört, förjävla, cpråkigt att Jorrit lämnade oss denna vecka.. Världens bästa...nu är vi icke många kvar.

Vet inte hur länge jag blir kvar i detta land, vet i allafall att de blir Augusti ut sen får vi se om Norge fortfarande vill omfamna oss. Ni då? va skjer da?

Kommentarer
Postat av: J-dawg

ahahahhaa FYTTIHELVETE!! vem faaaaan kom på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback