Du måste va sjuk, sjuk,sjuk,sjuk.

Här kommer några våriga häsningar från ett färgstarkt Falun. Shoppa, flanera och trivs. Så att säga.
Nej, kan inte påstå att den senaste helgen har varit någon hit, trots smoking hot väder och kvittrande fåglar.

Började känna mig "krasslig", som man säger om man klivit över 40 bast sträcket, redan i torsdags men vågade-vägra det och drog till friskis med Katarina. På fredagen hade hela sjukdomen blommat ut och jag var helt slut med förkylning och feber. Sen dess har jag fått lov o vila upp mig hela helgen....nästan, för i lördags så fick jag lov o jobba på en 50-års fest på Söderbaumska med Kattis ( och syrran fyllde 26 år, grattis!). Det gick bra men jag var drogad på ipren.
Igår så höll jag mig lugn med Toste, vi kollade på "The producers- det våras för hitler" och jag tyckte synd om mig själv= chips och dipp.

Nu är det måndag och jag börjar känna att jag kanske går mot friskare tider! Isåfall åker stepp skorna på och jag kommer steppa mig fram längst faluån med en falukorv i hand!

ps. Göteborg var lika härligt som alltid. Det var håkan-feber i byn och jag köpte mig ett par nya jeans ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback