Scleten invandrare på tapet!

Oj vad jag ær trøtt. Vi ær trøtta næstan hela tiden. Vet icke vad det kan bero på! Galna tider.
Denna vecka har gått sjukt fort. Tiden har bara runnit førbi! Kænns konstigt att uppleva en massa saker nær inte alla dær hemma ær med..
Jag ær också ganska sjuk. Førkyld och jævlig!

I onsdags var vi iallafall Fri. Vår boss Helge tvingade ut tre rædda ungdomar på tur. Jag,Kathy och D-rob drog ivæg med zie hotell car.  Vi åkte øver berg och dalar och fjordar och allt jævla møjligt. Sen kom vi fram till storstaden ( 7000 invånare..ca) Sogndal, kan det ha hetat. Vi kækade dyr æcklig pizza på Dollys. Vi tænkte læmna hatbrev! Det fanns Dressman dær. Men Dressman finns øverallt, så att.

Annars har det blivit en massa jobb. Igår till exempel, gjorde vi något så galet som att jobba!
Sen efter jobbet vart det en øl eller två.

Annars då? kan hela tv-tabloiden før dagarna hær! Låt mig berætta:

7th heaven
Mc fuckin gayver
Home and away ( værldens sæmsta serie)
Punk'd
Vænner ( eller: vænner før livet, som det heter hær)
Scrubs
That 70's show
Hotel ceasar ( VÆRLDENS BÆSTA SERIE)

Vi har det bra! Hoppas ni har det bra! Puzz

Ps. Piff och Puff heter Snipp och Snapp hær.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback