Plötsligt..blir jag så rädd

Det poppar upp människor, som i ärlighetens namn, läser min blogg. Ska man bli rädd? jag tror det.
Jag får ta mitt pick och pack och fly upp mot gredos bergen. Där ska jag umgås med Juan och Pedro. Dom gör inget annat än att trampa druvor, hela dagarna. Vi skulle vara fulla hela tiden. Juan skulle vricka tån när han stampade för hårt. ajaj, inget gredos skulle bli gjort. Jag vet ett helt släkte, gredos drickande, unga män som skulle avlida här hemma. I den kalla norden. Självmord efter självmord! Det ska ni ha klart för er!

Varför skriver jag allt detta? jag skäms ju nästan! Ni får slå mig..


image267

Kommentarer
Postat av: Udo, vägarnas skräck

fan va du skräms!blev alldeles blek och svettig här borta. ge fan. fanns det kudos här hade du inte fått några för det här inlägget, dock för det förra

Postat av: Malin

Jag har faktiskt varit i Lom tror jag när vi bilade i norge för några år sedan, mycket mysigt ställe må jag säga! Hoppas att ni kommer trivas! Puss!

2007-09-04 @ 23:19:27
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback