Neeeeeeeeej

Den här dagen började åt helvete! Försov mig till 11 istället för att gå upp vid 9.
Inget mer med det, går upp för att kika vart mitt paket befinner sig. "I tryggt förvar på koppis" tänkte jag.
Men så var det fan inte! paketet befinner sig i jävla Örebro, enligt kollinr. Finns väll en väldigt liten gnutta hopp att det skulle hinna fram idag. Men samtidigt, Nej.

Inte nog med det. På posten får jag ett brev från jävla Lugnet bibblo, att jag är skyldig dom 600 spänn för nå ruttna böcker! Varför skulle jag betala? Jag hatar dom där tanterna! Och Kjell som jobbar där är gammal och svettig.
Du luktar illa! varför förstår han inte? stackars barn!!
Dessutom har jag inte fått någon påminnelse och så har jag lämnat tillbaka en utav böckerna.
Vad skulle jag med mattematik 3000 till? Jag hatar matte och jag hatar dom!

NU ÄR DET KRIG


image268

Kommentarer
Postat av: erik

hej linnea! stressa inte, det kan leda till hjärtinfarkt. nu har jag fått ett boende. nu ska jag dricka vin för att fira detta!
lova att uppdatera bloggen i norge!!! vad ska jag annars ägna mina dagar åt här nere? (dricka vin och äta glass i solen är förvisso helt okej, men man tröttnar i längden)

Postat av: mattias widlundh

LENNY GLÖM INTE ATT TA MED DINA BLADES!

2007-09-08 @ 00:26:34
URL: http://mattiaswidlundh.blogg.se
Postat av: Malin

Hoppas att du far det ungerbart i norge!!! Puss

2007-09-08 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback