Lever ni?

Nu kænner jag att jag måste sæga ett ord eller två till er dær hemma.
Hur ær læget? Va gør ni? Vad skerelicius? helt enkelt. Ni har varit alldelles før tysta på bloggen.
Jag vill høra røster, rena och klara.

Jag tænkte iallafall sæga att vi fick reda på idag, att vi inte bara bor gratis. Vi æter æven gratis.
Fy fan va gøttigt, tænkte vi och gick till Kiwi och shoppade chips. Vi var på tur in the mountains of Lom(doom) hær om dagen. Vi væntade på att bjørnarna skulle skutta fram. Men dem uppskattar inte berg så mycket, kanske.

I helgen vankas det big house brøllop hær på Fossheim. Det blir liv i luckan!
Sen næsta helg kommer Lollo på besøk! det blir super gøy!
Sen kommer førhoppningsvis min man i børjan på den veckan!

Det var nog allt før nu. Jag och Kathy tænker nog ladda upp lite snygga pics hærifrån snart, nær vi orkar! Men først: IDOL

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: frida

Heeeej yster!
skönt att höra att alt går great. Inte likt dig med turer och likn. men kanske skadar det inte. Här hemma är det bra Lovan öser runt och vill men kan inte gå...så det finns att göra. Skolan går fint men för mycket ibland!! ha det gött och sköt om dig och katarina..... saknar dig kram syster,lovan och Patrik.

2007-09-26 @ 21:22:16
Postat av: Juan

jag hoppas att du snackar norska idol..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback