HEJDÅ MALIN!

Imorgon åker till Malin till Dublin! Kommer kännas trist att inte träffa henne på jätte lång tid. Trist att man vet att hon inte sitter någonstans i samma stad, knaprandes på lite chips och dipp. Men jag önskar henne all lycka borta på den gröna ön!

Själv pepper (?) man inför Norge. Sitter här med en hjärtattack då jag håller på o stressar sönder och samman.
Men ändå! så gör jag ingenting. Vill hinna med en massa jävla skit bara. Köpa grejer, tvätta kläder, packa, fixa med fezz o helgbestyr, träffa vänner, träffa familj, träffa pojkvän, köpa buss tickets!

Jävla härj!

Idag hann jag iallafall med att köpte lite grejer(Emmaus med Kathy och Lollo), umgås med vänner,(Kathy,lollo,figge,matty,moe) tvätta lite. Fixeriet med helgens bestyr gick dock åt helvete när min chef tyckte att det vore fett kul om jag jobbade på fredag. Jag funderar på att ge henne en läglig visit.......såhär på kvällskvisten. Men ingen fara, unga män och kvinnor, jag kommer att styra upp detta! Vin i helgen är ett måste!


Angående mp3n...jag vet, ni sitter som på nålar!
Jag ser iallafall att den har skickats iväg, vilket känns pretty good. Jag vet dock inte vart den befinner sig. Men om den inte finns i the local store på torsdag/fredag så äre fan berettan som åker fram från garderoben!


blö, piss, hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback