Bra pris, sa grisen och tog sin knorr och gick!

Klickade precis in en mp3 på 4 gb, högtalare till mp3n och en nädadapter. Är nu 1120 kr fattigare ( extremt bra pris, enligt min mening!!)  och kommer vara konstant orolig. Har läst lite rescensioner om hemsidan jag beställde ifrån, på price runner, och det är delade meningar. Vissa säger att leveransen stämmer som en smäck ( 3-4 arbetsdagar) medan andra har fått väntat mycket längre.

image266

Jag ber på mina bara knän att den ska hinna komma innan jag drar till Norge. Måste ha med mig mycket el musico! Kanske var det dumt att chansa, men som man säger i hooden: Man måste vara lite crazy!

to be continued...

Kommentarer
Postat av: Mattias Widlundh

"Man måste vara lite crazy" - HAHA ett väletablerat uttryck i hooden ;)

Postat av: charlie

tur att man e så "crazy" i hooden.

2007-09-03 @ 22:02:33
URL: http://www.mrbayron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback